Seznam 19.2.2018 spustil nový formát reklamy pro SKLIK. Jedná se o formát nazvaný kombinovaná reklama, který je použitelný v obsahové síti včetně retargetingu. Jedná se o variantu velmi podobnou formě responzivního inzerátu v Google AdWords, který kombinuje textové pole a grafické prvky.

Náhled editace reklamy:

Náhled editace kombinované reklamy


Výsledný vzhled tak může účinněji oslovit návštěvníky sítě partnerských webů Seznamu, která zahrnuje velmi navštěvované weby jako Novinky.cz, Zprávy.cz, Super.cz, ProŽeny.cz včetně úvodní strany Seznamu. Určitě se jedná o zajímavé zlepšení možností oslovení a získání nových návštěvníků.

V rámci změn bylo také upraveno rozhraní Skliku a doplněna možnost sdílení jednoho inzerátů pro více sestav. To výrazně zjednodušuje vytváření nových kampaní a sestav i aktualizaci inzerátů. Formát je kompatibilní s AdWords a je možné ho imporovat a exportovat mezi SKLIKem a AdWords.  Což je určitě další plus.

Celkově se jedná určitě o změny, které přinesou zvýšení účinnosti reklam a zjednodušení jejich správy.