Aktuality
sledujeme moderní
trendy

Digitalní marketing novinky

Nový typ inzerátu v SKLIKu – kombinovaná reklama

06.03.2018
Seznam 19.2.2018 spustil nový formát reklamy pro SKLIK. Jedná se o formát nazvaný kombinovaná reklama, který je použitelný v obsahové síti včetně retargetingu. Jedná se o variantu velmi podobnou formě responzivního inzerátu v Google AdWords, který kombinuje textové pole a grafické prvky. ...

Detail

Využívejte remarketing a dynamický remarketing

15.12.2017
Nenechte návštěvníky stránek odcházet bez objednávky!Zajímá Vás, jak účinně oslovit návštěvníky vašich stránek? Jak od nich získat kontakt a přimět je k objednávce?Velmi účinnou možností je jejich oslovení prostřednictvím remarketingu. Cílem remarketingu je znovu se připomenout a motivovat ke...

Detail


Jak na úspěšnou produktovou propagaci?

04.10.2017
Na co se zaměřit, kde inzerovat? Jak získat a správně zhodnotit návštěvníky Vašeho e-shopu? Cílem produktové propagace je oslovit již konkrétní zájemce o vybraný výrobek. Je to výrazně levnější a účinnější než inzerovat na všeobecné vyhledávací dotazy. Nastavení kampaní je sice náročnější, ale v...

Detail

Získali jsme prestižní certifikát Google Partner

18.03.2015
Na základě spolupráce se společností Google jsme po přechodném období získali prestižní certifikát Google Partner se specializací na správu systému AdWords. Získání certifikace bylo podmíněno objemem a kvalitou spravované reklamy a složením náročných testů.Společnost Google provádí pravidelné...

Detail


Přizpůsobení webu pro mobilní zařízení

29.07.2014
V současné době navštíví webové stránky mezi 5 - 20% mobilních uživatelů. Tedy uživatelů, kteří si Vaše webové stránky prohlíží buď přísmo z mobilního telefonu, nebo například z tabletu. Procento návštěv z mobilních zařízení je velmi proměnlivé v závislosti na oboru či...

Detail

Správa firemního zápisu Firmy.cz

01.04.2014
Seznam.cz spustil novou podobu firemního katalogu - Firmy.cz. Už jste nastavili svůj firemní profil tak, aby přivedl na Vaše stránky co nejvíce návštěvníků? Doplnili jste do své firemní vizitky všechny důležité údaje? Firemní zápis Seznamu je důležitým a důvěryhodným zdrojem informací pro Vaše...

Detail


Zúčastnili jsme se testování nového katalogu Firmy.cz

13.03.2014
V polovině února 2014 jsme se zúčastnili testování nové podoby katalogu firem - Firmy.cz přímo v sídle společnosti Seznam.cz, a.s. Jak samotné testování probíhalo, co jsme se dozvěděli a jaké novinky nás od dubna 2014 s novými Firmami čekají, se můžete dozvědět v tomto článku. ...

Detail

Nový katalog Firmy.cz od Seznamu

31.01.2014
Od 1. dubna 2014 přináší katalog Firmy.cz mnoho zásadních změn. A to jak po grafické stránce, tak po stránce funkcí a nových možností pro prezentaci firem. Jedná se o nejrozsáhlejší změnu za posledních 10 let. Budou změny přínosem? Rozšíří se efektivita a možnosti zviditelnění pro firmy i...

Detail


SEO optimalizace = zvýšení prodeje?

03.01.2014
Přinese mi lepší SEO optimalizace webu zvýšení prodeje? Stojí mi to za tu námahu a náklady? Určitě ano. Ale pouze za předpokladu, že nový návštěvníci naleznou na vašem webu nebo e-shopu informace, služby nebo výrobky, které je zaujmou. ...

Detail

Jak zajistit e-shopu vysokou návštěvnost a účinnost

12.11.2013
Každého majitele e-shopu zajímá, jak zajistit co nejvyšší obrat za co nejnižší cenu. Jak ale vybrat správné metody zvýšení návštěvnosti? Jak dosáhnout to, aby se návštěvníci stali zákazníky? ...

Detail


Sociální sítě - základní informace

03.01.2013
Sociální síť je služba na internetu, která propojuje registrované uživatele a umožňuje jim spolu komunikovat, sdílet informace a multimediální data a vyvíjet další aktivity. Mezi nejznámější mezinárodní sociální sítě se řadí Facebook, Google+,  Twitter a LinkedIn.  Nejvyužívanějšími...

Detail

SEO vs. PPC

14.09.2012
Výhody plynoucí z vyšší návštěvnosti webových stránek jsou zřejmé. Více návštěvníků znamená také více potenciálních zákazníků. Jak SEO optimalizace, tak PPC kampaně vedou k cílenému zvýšení návštěvnosti webových stránek. Která z uvedených činností je ale efektivnější? V článku se...

Detail


Jak vybrat dodavatele webu nebo e-shopu?

13.09.2012
Tuto otázku si pokládá skoro každý majitel firmy nebo pracovník odpovědný za výběr dodavatelské firmy pro realizaci webu nebo e-shopu. Správný výběr může několikanásobně navýšit zisk i na období několika let. Naopak špatný výběr nepřinese žádný efekt. A pokud se jedná o přepracování již aktivního...

Detail

Není web jako web

28.08.2012
V tomto článku se pokusím alespoň povrchově vysvětlit základní rozdíly v technickém provedení webových stránek. Český internet a internet všeobecně je dnes přehlcen dodavateli webových stránek. Mnozí si vybírají webové stránky především dle cenové nabídky, ale tím správným kritériem pro výběr firmy...

Detail


SEO optimalizace není tajuplná magie

06.06.2012
Každý si přeje vidět své webové stránky na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání. Ale jak toho dosáhnout? Většinou se obrátí na svého správce webu nebo specializovanou SEO firmu. Často ale získá tajuplné neurčité vyjádření, které mu přijde jako kouzlení a zvláštní magie. ...

Detail

Oslovte své zákazníky na první pohled

29.05.2012
Většina zákazníků si zvolí k nákupu, získávání informací nebo služeb takové místo, které je na pohled příjemné a neklade jim v jejich cíli žádné překážky. U webových stránek toto platí dvojnásob. Proto je nezbytné vsadit na osobitý a kreativní design. Ten, pokud jde o práci profesionála, je...

Detail


Firemní zápis - Google mapy

06.05.2012
Ještě nemáte firemní zápis na mapách Googlu?  V tom případě přicházíte o návštěvnost a především o zákazníky. Vyhledávač Google je na českém trhu na druhém místě za Seznamem. Jeho prostřednictvím zjišťuje informace a hledá služby i zboží 40% uživatelů v České republice. ...

Detail