Vyhodnocení a sledování návštěvnosti

Google Analytics = aktuální návštěvnost, zdroje přístupů, pozice ve vyhledávačích, měření konverze - návštěvník/zákazník

Víte, jaká je návštěvnost Vašeho webu nebo e-shopu?

Přesná a pravidelná informace o aktuální návštěvnosti webové prezentace nebo e-shopu zajistí klid pro Vaše internetové podnikání. Informuje o důvodech zvýšení prodeje nebo jeho poklesu.

Webová analytika = efektivní cesta pro vyhodnocení a rozvoj internetového podnikání.

Získáte přehled, odkud na webové stránky přichází nejvíce návštěvníků. Můžete tyto zdroje posílit a trvale zvyšovat. A naopak eliminujete zbytečné investice a ušetříte prostředky za neefektivní propagaci.

Přístupy z nejnavštěvovanějších vyhledávačů Seznam a Google tvoří pro 90% webových prezentací i e-shopů hlavní zdroj návštěvnosti. Jednoduché a pravidelné sledování pozic klíčových výrazů umožní sledovat, zda lidé naleznou Váš web tam, kde vyhledávají zboží nebo služby nejčastěji.

Co Vám pomůže služba webové analytiky vyřešit?

Služba webová analytika umožní jednoduše a přehledně zkontrolovat hlavní údaje o provozu Vašeho webu. Nemusíte si pamatovat žádné registrační údaje nebo stránky pro přihlášení. Přehledný report o aktuální návštěvnosti a pozicích ve vyhledávačích naleznete každý týden k prohlédnutí v e-mailové schránce.

V dnešní době je běžná společnost nebo podnikatel přehlcena nabídkou možností „zázračných“ prezentací na internetu. Pokud si zakoupíte přednostní pozice v katalogu, investujete do PPC reklamy nebo si necháte provést SEO optimalizaci stránek, tak potřebujete přesně vyhodnotit přínosy. A tím je především konkrétní zvýšení návštěvnosti.

Je Vaše investice do reklamy na internetu efektivní?

Odpověď na tuto otázku naleznete pomocí webové analytiky!

Získáte aktuální informace o provozu webu nebo e-shopu:

  • Přesná informace o aktuální návštěvnosti.
  • Zjištění zvýšení nebo snížení návštěvnosti.
  • Odkud na stránky přichází nejvíce návštěvníků.
  • Pozice na vybrané klíčové výrazy ve vyhledávačích.

Potřebujete další podrobnější informace o provozu webu?

V případě požadavku na detailnější informace pro Vás zajistíme i emailové reporty s dalšími informacemi o provozu webu. Pro sledování využíváme především službu Google Analytics. Umožňuje velmi podrobně analyzovat provoz webové prezentace.

Níže uvádíme ukázku možností sledování dalších parametrů. Rozsah možností je podstatně vyšší a systém i reporting nastavujeme podle individuálních potřeb našich klientů.

  • Počet unikátních návštěvníků.
  • Počet stránek, které si návštěvníci prohlédnou.
  • Průměrná doba, kterou stráví na webu.
  • Kolik uživatelů odejde ihned z první stránky webu.
  • Poměr nových a vracejících se návštěvníků.
  • Nejnavštěvovanější stránky webu.
  • Sledování konverzí e-shopů.

a mnoho dalších důležitých informací...

Bezpečnostní kód

Ecovital international, s.r.o.

Eva Čamrová
S růstem našeho e-shopu se zvedaly požadavky na programátorskou i jinou odbornou IT práci, a proto jsme začali hledat firmu, která by veškeré naše požadavky byla schopná realizovat. Na internetu jsme ...Více
 

Exposale a.s.

Ing. Petr škarka - obchodní ředitel
Společnost BEST FOR NET s.r.o. je pro mne zárukou dlouhodobého rozvoje naší společnosti v oblasti internetu. Pro velmi dobrou komunikaci, kreativitu a spolehlivost ji mohu bez obav doporučit.
 

Green lions a.s.

Mgr. Jakub Zadák - obchodní ředitel
Na spolupráci oceňuji především rychlou komunikaci, korektní jednání a individuální přístup při řešení našich požadavků. Za období dlouholeté spolupráce se kvalita a obchodní účinnost naší webové prez...Více
 

Doppler CZ spol., s r.o.

Jiří Fuka - jednatel
Společnost BEST FOR NET s.r.o. jsme si vybrali při výběrovém řízení v loňském roce jako realizátora našeho nového prezentačního webu a prodejního e-shopu. Základními požadavky na realizaci bylo přesné...Více